There was an error in this gadget

This Day in History


bersama abah tercinta

Thursday, October 9, 2008

hari yang dingin..

salam pertemuan buat tatapan kalian,hari ni agak suram ye lah dah panas dari timbul mata hari dah berganti hujan bila dah petang,kerja2 masih banyak lg nk kena selesaikan.sembang2 kat laman chat pn sedikit sebanyak dapt hilangkan rasa sunyi dan bosan.buat shabat yg jauh dimata,shabat mu disini mendoakan agar kalian sentiasa dilimpahi keberkatan dan di rahmati tuhan,amin...

Tuesday, October 7, 2008

mengantuknya hari ni...

salam pertemuan,hari ni hujan lebat dah buat ari ni jadi lesu dan tak bertenaga.banyak keja nk kena siap kan.malam ni ada tayangan cerita.aktiviti biasa kat universiti,buat promosi filem.ikut hati malas je nak pg tapi ikutkan kawan ikut je lah huhuhu.terlalu merindui insan yang sentiasa dihati...

Monday, October 6, 2008

salam pertemuan...

dah 7 syawal dah berlalu,saat untuk sibukkan diri huhuhu.tinggal 3 minggu je lagi untuk tamatkan kelas dan bersedia untuk habiskan pengajian.walau ape pn hidup mesti diterus kan.buat semua sahabat,kenalan,harapan kalian berusaha dalam kehidupan.selamat serba serbi kata insan yang pernah saya kenali.